جایگزین رونالدو از انگلیس می آید/ احتمال بازگشت مهاجم سابق به تورین

جایگزین رونالدو از انگلیس می آید/ احتمال بازگشت مهاجم سابق به تورین

پایگاه خبری فوتبالی - سران یوونتوس درصدد هستند تا در صورت قطعی شدن خروج کریستیانو رونالدو از جمع نفرات این تیم، بلافاصله رایزنی ها و مذاکرات را جهت به خدمت گرفتن جانشین فوق ستاره پرتغالی آغاز کنند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، با توجه به اخباری که در رسانه ها منتشر شده، باید راه رونالدو و یوونتوس را از هم جدا دانست؛ اما سوال مهم این جاست جای خالی مهاجم پرتغالی توسط چه کسی پر خواهد شد؟

رسانه اسپورت ایتالیا مدعی شده یوونتوس در حال در نظر گرفتن شانس امضای قرارداد دوباره با مویزه کن از اورتون است و با مینو رایولا (مدیر برنامه مویزه کین) هم مذاکره‌ ای داشته است. این رسانه همچنین اطلاع داده که رایولا درباره موکلش با سران بیانکونری صحبت کرده و از علاقه آلگری به مویزه کن هم با خبر است. از طرف دیگر، خود کن پس از جدایی از یوونتوس در سال ۲۰۱۹، در تیم های اورتون و پاریسن ژرمن نتوانسته عملکردی در حد نمایش های روزگار حضورش در یوونتوس ارائه دهد.

در همین زمینه اشاره شده اورتون با قرض دادن مویزه کن مشکلی ندارد و احتمالا یوونتوس می‌ تواند به صورت قرضی با بند خرید بیست و پنج میلیون یورویی، بازیکن پیشین خود را مجددا خریداری کند.

9404