مربی سوری: سوریه شانسی برابر ایران ندارد

مربی سوری: سوریه شانسی برابر ایران ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- فاتح ذکی سرمربی سوری گفت که تیم ملی کشور او برابر ایران شانسی برای کسب نتیجه ندارد.

به گزارش فوتبالی، فاتح ذکی سرمربی سوری در مصاحبه ای با وب سایت کورة گفت که مصدومیت هایی که گریبانگیر تیم ملی سوریه شده، نزار محروس سرمربی این تیم را قبل از دیدار با ایران خسته کرده و سوری ها دیدار سخت و دشواری را در تهران در پیش دارند که نمی توان انتظار کسب نتیجه در این بازی را داشت.

او ادامه داد: همه انتظارات به نفع تیم ایران است، در حالی که تیم سوریه از غیبت بازیکنان بزرگی رنج می برد که باعث شده نزار محروس سرمربی تیم ملی دچار مشکل در برنامه ها، محاسبات و چینش نفرات شود.

وی ادامه داد: مصدومیت عمر السومة ناگهانی و غیر قابل پیش بینی بود و احمد صالح نیز به طور کامل بهبود پیدا نکرده و این مسئله آزار دهنده است. این مسئله باعث می شود توجهات به عمر خریبین دوخته شود که به تازگی حکم محرومیت او از حضور در تیم ملی به پایان رسیده است. مطمئنا او از تجربه کافی برای مشغول کردن و آزار خط دفاعی ایران برخوردار است.

وی ادامه داد: تیم ملی سوریه در مرحله عدم توازن و تعادل به سر می برد. تیم استراتژی مناسبی ندارد و بازی های دوستانه خاصی را پیش از حضور در این مسابقات برگزار نکرده است. با وجود این، ما به کسب یک امتیاز خوشبین هستیم که نتیجه مساوی برای ما طعم پیروزی خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی سوریه بدون هیچ ترس و وحشتی به دیدار با ایران برود. بازیکنان باید با روحیه جنگندگی و جاه طلبی برای پیروزی بازی کنند. احترام بیش از حد به ستاره های ایران نتایج منفی برای ما در پی خواهد داشت.

تیم های ملی ایران و سوریه در نخستین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، روز پنج شنبه 11 شهریور در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می روند.

7474