رزه: هوملس برابر هوفنهایم غایب خواهد بود/ فلیک مرد عمل است

رزه: هوملس برابر هوفنهایم غایب خواهد بود/ فلیک مرد عمل است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی دورتموند 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مارکو رزه، سرمربی بروسیا دورتموند قبل از مصاف تیمش مقابل هوفنهایم در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ آلمان (بوندسلیگا)، به جمع خبرنگاران حاضر در کنفرانس مطبوعاتی رفت و درباره مسائل مختلف تیمش و بازی برابر هوفنهایم نکاتی را خاطرنشان کرد. مهم ترین صحبت های سرمربی زنبورها در این نشست خبری را در ادامه می خوانید:

در مورد مصدومان؟

"توماس مونیه بازگشته است و برای بازی با هوفنهایم، از گزینه‌ های در دسترس ما خواهد بود. متس هوملس نیز بازی نخواهد کرد. او بلافاصله بعد از بازی با فرایبورگ از ناحیه پا احساس درد کرد؛ بنابراین این هفته تمرینات تیمی را با ما انجام نداد."

در مورد توماس دلینی؟

"این خواسته خود بازیکن بود. او درخواست داشت تا تغییراتی ایجاد شود. ما می‌ دانستیم که بازیکن مهمی را از دست می‌ دهیم که کارهای زیادی برای ما انجام می‌ دهد. توماس اکنون می‌ خواهد در دنیای ماجراجویی خود باشد. این موضوع، درخواست خود بازیکن بود، نه باشگاه."

در مورد فشار احتمالی؟

"ما همیشه تحت فشاریم چرا که نتایج بسیار مهم است. ما یک بازی بردیم و یک بازی باختیم. بازی جام حذفی دیگر اهمیتی ندارد و مسابقات آمادگی پیش از آن نیز همین طور. تنها اکنون و زمان حال مهم است و به نظرم شرایط استثنایی نیست. اگر ما بازی را ببریم، در مسیر درستی قرار می گیریم که دوست داریم در همان مسیر بمانیم. اگر هم نتیجه خوبی نگیریم، بسیار نامناسب خواهد بود."

در مورد پتانسیل های پیشرفت؟ 

"جلوگیری از یک ضربه آزاد مستقیم غیرممکن است، ولی گل دوم خیر. در این شرایط ما یک استاندارد داریم که باید طبق آن توپ را سریعا در فضاها به گردش درآوریم؛ در حالی که هنوز موقعیتی نداریم؛ سپس دچار یک ضد حمله شدیم که نمی‌ توانستیم مقابل آن دفاع کنیم. در فرایبورگ تلاش زیادی در عرض زمین انجام ندادیم و مرکز میدان هم برای یافتن فضاهای خالی بسیار شلوغ بود."

در مورد توماس مونیه و تورگان آزار که به اردوی تیم ملی بلژیک دعوت شده اند؟

"باشگاه منافعی دارد و از طرفی فدراسیون ها نیز منافعی دارند. در حالت ایده‌ آل، راه حلی عادلانه پیدا می‌ شود. توماس تنها یک هفته اینجا بوده است، بنابراین باید با فدراسیون فوتبال بلژیک در مورد نحوه انجام کار درست صحبت هایی کنیم. تورگان نیز هنوز به تمرینات ما بازنگشته است. ما با او صحبت کرده‌ ایم. مسلما به عنوان یک باشگاه، نظرات خود را می‌ گوییم و این نظرات شنیده می‌ شوند."

در مورد هانسی فلیک؟

"او فقط اهل حرف نیست، بلکه مرد عمل است. تغییرات از لوو به فلیک بسیار مثبت بوده است. من دو بار تلفنی با او صحبت کرده ام. او به سختی تلاش می‌کند که تغییرات لازم را در مانشافت انجام دهد و این که چه بازیکنانی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کند، به زودی اعلام خواهد کرد."

9404