قاسمی‌نژاد: برای حضورم در استقلال سوءتفاهم به وجود آمده بود/ از بقیه‌ تیم‌ها تشکر می‌کنم!

قاسمی‌نژاد: برای حضورم در استقلال سوءتفاهم به وجود آمده بود/ از بقیه‌ تیم‌ها تشکر می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال گفت: برای سرمربی تیم سوءتفاهمی به وجود آمده بود که با صحبت با وی این مساله حل شد و به استقلال پیوستم.

به گزارش فوتبالی، امین قاسمی نژاد بعد از عقد قرارداد 2 ساله با باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر به باشگاهی که در این چند وقت علاقه نشان دادم پیوستم. خوشحالم که عضو کوچکی از خانواده استقلال شدم و امیدوارم که امسال بتوانیم دل تک تک هواداران را شاد کنیم.

وی در خصوص اینکه مجیدی 2 شب پیش اعلام کرده بود نام او در لیست مورد نظرش نیست عنوان کرد: به نظرم سوء تفاهمی پیش آمده بود چون با فرهاد و فرزاد مجیدی صحبت کردم و این موضوع خیلی سریع حل شد.

مهاجم تیم استقلال در خصوص پیشنهادات دیگر باشگاه ها گفت: من الان در باشگاه استقلال هستم و کاری به پیشنهادات دیگر تیم ها ندارم. از همه باشگاه‌ها که پیشنهاد دادند ممنون هستم ولی الان بازیکن استقلال هستم و زیاد جالب نیست در مورد دیگر تیم‌ها صحبت کنم.

قاسمی ‌نژاد در خصوص خط حمله استقلال در این فصل گفت: هر جا بودم تمام تلاشم را انجام دادم. امسال به تیمی آمدم که از بچگی آن را دوست داشتم. مطمئن باشید تا جایی که می توانم خودم را ثابت می کنم.

وی در خصوص مشکلاتی که در مورد فسخ قراردادش با باشگاه پدیده به وجود آمده بود، عنوان کرد: آنقدر خسته ام که بهتر است بعدا در مورد این مسائل صحبت کنم.

مهاجم استقلال در خصوص اینکه آیا قرار است شماره 10 استقلال را بپوشد؛ گفت: ان شاءالله که این اتفاق بیفتد. با اجازه آقای مجیدی شاید شماره 10 را بپوشم.

1470