جورجینیو به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال اروپا برگزیده شد

جورجینیو به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال اروپا برگزیده شد

پایگاه خبری فوتبالی - در مراسمی که برای قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار شده بود، جورجینیو پس از مشخص شدن گروه ها و قرعه کشی، به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال اروپا برگزیده شد.

به گزارش فوتبالی، جورجینیو فصل بسیار درخشانی را سپری کرد. این هافبک به همراه چلسی توانست قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و بدین ترتیب در باشگاه خود فصل بسیار درخشانی را سپری کرد و مهم ترین تورنمنت باشگاهی در فوتبال اروپا را از آن خود کرد. از سویی به همراه تیم ملی ایتالیا هم توانست در رقابت های یورو 2020 قهرمان شود و مهم تری تورنومنت ملی امسال را هم فتح کرد.

جورجینیو توانست عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال اروپا را بالاتر از انگولو کانته و کوین دی بروینه به دست بیاورد و به نظر می رسد که برای کسب این عنوان هم کاملا شایسته بوده است و عملکرد او و افتخاراتی که در فصل اخیر به دست آورده بیشتر از دو بازیکن دیگر و رقیبش در راه این جایزه بوده است.

اکنون باید دید که عملکرد این بازیکن در فصل جدید چگونه خواهد بود به خصوص اینکه چلسی با مربیگری توماس توخل در این فصل رویاهای بزرگی در سر دارد و به دنبال قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و تکرار قهرمانی در چمپیونزلیگ است.

1470