گیرم که سوریه را شکست دادید؛ با این تیم ملی و اردوهای یک هفته‌ای چه می کنید؟

گیرم که سوریه را شکست دادید؛ با این تیم ملی و اردوهای یک هفته‌ای چه می کنید؟

پایگاه خبری فوتبالی - حسن حبیبی سرمربی اسبق تیم ملی می گوید چطور می توان این تیم را ظرف یک هفته آماده بازی با سوریه کرد این در حالی است که حریف ما اردو های متنوعی را برای آماده‌سازی خود برپا کرده بود.

به گزارش فوتبالی، حسن حبیبی که سال ها در تیم‌های ملی بزرگسالان و امید سرمربیگری کرده و به عنوان کاپیتان توانسته بود جام قهرمانی ملت‌های آسیا را نیز بالای سر ببرد به خبرورزشی گفت: من زیاد از نزدیک عملکرد بازیکنان لیگ برتری را دنبال نمی کردم اما به هر حال سرمربی تیم ملی بر اساس صلاحدید خود بازیکنانی را دعوت کرده و ما باید به این فهرست احترام بگذاریم اما چطور می توانیم در عرض یک هفته تیم ملی را آماده جدال با سوریه کنیم.
وی افزود: ما حتی اگر سوریه را به راحتی شکست دهیم نباید از بی برنامه گی خودمان غافل شویم . شکست دادن سوریه چیزی را عوض نمی‌کند چرا که ما باید برنامه‌ریزی اصولی داشته باشیم نه این که یک هفته مانده به بازی ها تازه یادمان بیفتد که قرار است دور هم جمع شویم!

حبیبی در پایان گفت: من مقصر اصلی را فدراسیون فوتبال می دانم چرا که آنها باید تمامی شرایط را برای برپایی اردو فراهم می‌کردند و حالا تیم ملی بدون انجام بازی تدارکاتی و تنها با چند جلسه تمرین می خواهد آماده بازی های مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی شود.

1470