حضور سه بازیکن در اولین فهرست فلیک قطعی شد

حضور سه بازیکن در اولین فهرست فلیک قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی - فهرست تیم ملی آلمان روز جمعه منتشر می‌ شود و هانس دیتر فلیک به زودی فهرست تیم ملی آلمان را اعلام می‌ کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کیکر، این نشریه در گزارشی کوتاه فهرست احتمالی فلیک که روز جمعه منتشر می‌ شود را بررسی می‌ کند. به نظر می‌ رسد متس هوملس در فهرست فلیک جایی نداشته باشد و علت آن طبیعتا مصدومیت خواهد بود.

با تایید فدراسیون فوتبال آلمان، هانس دیتر فلیک روز جمعه فهرست نفرات دعوت‌ شده به تیم ملی آلمان را منتشر می‌ کند. قرار بود این لیست روز پنجشنبه منتشر شود اما به دلایلی نامشخص روز جمعه انتشار خواهد یافت. آلمان با فهرست فلیک در سه دیدار برابر لیختن‌ اشتاین، ارمنستان و ایسلند قرار می‌ گیرد تا خود را به رقابت‌ های جام جهانی قطر برساند.

از طرف دیگر، جمال موسیالا، ماریو گوتسه و فلوریان ویرتس دعوت خواهند شد. ماریو گوتسه با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فرم نسبتا خوبی دارد و کیکر او را جزو گزینه‌ های فلیک عنوان می‌ کند. ریدله باکو یکی دیگر از گزینه‌ هایی است که بنا بر اطلاعات کیکر به تیم ملی آلمان دعوت می‌ شود. احتمالا باکو در تیم فلیک به عنوان مدافع راست بازی کند.

9404