لیست جدید تیم ملی اسپانیا اعلام شد؛ باز هم رئالی ها نیستند!

لیست جدید تیم ملی اسپانیا اعلام شد؛ باز هم رئالی ها نیستند!

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه لیست تیم ملی اسپانیا برای بازیهای راهیابی به جام جهانی را اعلام کرد که پدری در لیست حضور ندارد چرا که به تعطیلات رفته و استراحت می کند. دنی کارواخال با وجود بازگشت از مصدومیت همچنان از لیست خط خورده است. در حقیقت نبود رئالی ها در لیست یورو باعث دلخوری هواداران این تیم شده بود و انریکه را به ضدرئالی بودن متهم کرده بودند و حالا دوباره خبری از رئالی ها در لیست نیست.

به گزارش فوتبالی، اسپانیا برای صعود به جام جهانی سه بازی حساس مقابل سوئد، گرجستان و کوزوو پیش رو خواهد داشت. برنامه مسابقات راهیابی به جام جهانی سخت و طولانی است چرا که از 55 تیم اروپایی فقط سیزده تا سهمیه می گیرند. 

ده صدرنشین هر گروه مستقیما به جام جهانی راه می یابند در حالی که ده تیم دوم به علاوه دو تیم که از لیگ ملت ها سهمیه گرفته اند، باید در مسابقات پلی آف شرکت کنند تا در نهایت فقط سه تا از دوازده تیم به جام جهانی برسند. 

اسپانیا فعلا با غلبه بر گرجستان و کوزوو صدرنشین گروه بی است اما در مقابل یونان تن به تساوی داده است. بازی مقابل سوئد در استکلهم برای اسپانیا یک بازی کلیدی به شمار می رود چرا که سوئد رقیب اصلی لاروخا در راه جام جهانی به شمار می رود.

لیست اسپانیا بدین شرح است:

دروازه بان ها: اونای سیمون، داوید دخیا، روبرت سانچز
مدافعان: گایا، جوردی آلبا، لاپورت، اینیگو مارتینز، اریک گارسیا، آلبیول، آزپیلیکوئتا و مارکوس یورنته
هافبک ها : رودری، بوسکتس، کوکه، کارلوس سولر، میکل مرینو، برایس مندز، آبل رویز
مهاجمان: موراتا، جرارد مورنو، فران تورس، آداما ترائوره، پابلو سارابیا و فورنالس.

4125