چهار گزینه برای نیمکت سرمربیگری سایپا

چهار گزینه برای نیمکت سرمربیگری سایپا

پایگاه خبری فوتبالی- چهار گزینه برای حضور روی نیمکت سایپا در فصل آینده با یکدیگر رقابت خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، سایپا که در لیگ بیستم به دسته اول سقوط کرده، هنوز سرنوشت نامشخصی برای ادامه پیش رو خواهد داشت. از یک سوی نارنجی‌پوشان با شکایت به دادگاه عالی ورزش  در انتظار مشخص شدن شرایط دیدار مقابل پیکان هستند تا با دستیابی به سه امتیاز آن دیدار، بار دیگر به لیگ برتر بازگردند و از سوی دیگر بحث‌هایی در خصوص خرید امتیاز تیم تازه لیگ برتری شده هوادار وجود دارد.

 اکنون اما آخرین گزینه‌های سرمربیگری این تیم برای فصل آینده مشخص شده که اسامی جالب توجه‌ای در آن حاضر هستند. سیدسیروس پورموسوی، علی کریمی، سعید اخباری و محسن بیاتی‌نیا چهار مربی‌ای هستند که بحث درباره حضورشان روی نیمکت نارنجی‌پوشان دنبال می‌شود.

 پورموسوی که بعد از حضور در نفت آبادان اکنون سودای جدایی از این تیم را با توجه تداوم مشکلات مالی دارد، جلساتی نیز با سایپا داشته و از سوی دیگر علی کریمی که آخرین تجربه سرمربیگری‌اش مربوط به سپیدرود بود، بعد از حضور در انتخابات ریاست فدراسیون مدعی شد که قصد دارد آینده ورزشی خود را در بحث مدیریت دنبال کند.

اخباری نیز هفته‌های پایانی فصل جانشین فراز کمالوند شد و البته نتوانست مانع از سقوط نارنجی‌پوشان شود و بیاتی نیا نیز طی مدت اخیر به عنوان مشاور و ... نزدیک به سایپا بوده و باید دید در نهایت آنها چه کسی را به عنوان سرمربی معرفی خواهند کرد.

۴۱۵۴