رسمی؛ هافبک دانمارکی دورتموند به سویا پیوست

رسمی؛ هافبک دانمارکی دورتموند به سویا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران باشگاه بروسیا دورتموند به همکاری خود با هافبک دانمارکی تیمشان پایان دادند و این بازیکن با امضای قراردادی چهار ساله به تیم اسپانیایی سویا ملحق شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، توماس دیلینی، هافبک بیست و نه ساله و دانمارکی بروسیا دورتموند با قراردادی چهار ساله به ارزش هفت میلیون یورو به سویا ملحق شد. این بازیکن ششمین خرید سویا در تابستان امسال به شمار می‌ آید.

ملی‌ پوش تیم ملی فوتبال دانمارک در رقابت های قهرمانی جام ملت های اروپا (یورو ۲۰۲۰) ، سه سال قبل از باشگاه وردربرمن به بروسیا دورتموند آمد و در هشتاد و هشت بازی برای زنبورها، چهار گل زد و یازده پاس‌ گل نیز ارسال کرد. توماس دیلینی با بروسیا دورتموند قهرمان جام حذفی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ و سوپرجام آلمان در سال ۲۰۱۹ نیز شده است.

توماس دیلینی دانمارکی همچنین بازی های خوبی همراه با تیم ملی کشورش در تورنمنت یورو ۲۰۲۰ داشت و بعد از اتفاق ناگواری که برای کریستین اریکسن در این مسابقات رخ داد، با سایر هم تیمی هایش موفق شد تا مرحله نیمه نهایی این تورنمنت معتبر هم صعود کند که در این مرحله مغلوب تیم ملی انگلیس که میزبان مسابقه هم بود، شده و از رسیدن به رقابت نهایی جام برابر ایتالیایی ها بازماند. 

9404