قولی که مدیران رئال و بارسا در مورد پدیده جوان به هم دادند

قولی که مدیران رئال و بارسا در مورد پدیده جوان به هم دادند

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که رئال مادرید و بارسلونا پس از اتحادشان در ماجرای سوپرلیگ رابطه خوبی با هم دارند.

به گزارش فوتبالی، این منبع گزارش داده است که فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید به خوان لاپورتا مدیر بارسا قول داده است که این باشگاه به سراغ جذب ایلایکس موریبا نخواهد رفت.

در حقیقت ایلایکس فصل گذشته در ترکیب کومان درخشان بود و حالا در فاصله یک سال به پایان قراردادش با بارسلونا برای تمدید به توافق نرسیده است. در حقیقت بارسا به این بازیکن اعلام کرده که اگر قراردادش را تمدید نکند کل یک سال آینده را سکونشین خواهد بود و این بازیکن در تلاش است تا در پنج روز پایانی فصل نقل و انتقالات تابستانی مشتری خوبی برای خودش پیدا کند و جلوی جدایی را بگیرد.

ایلایکس در فصل گذشته توانست با عملکرد خوبش در تیم کومان جا بیافتد و حتی در بازیهای حساسی نظیر ال کلاسیکو نیز فرصت بازی کردن پیدا کرد. حالا به نظر می رسد که رئال مادرید کاملا از جمع گزینه های ایلایکس کنار رفته چرا که پرز نمی خواهد رابطه خوبش با لاپورتا را خراب کند. هر دو باشگاه در تلاش هستند تا پروژه سوپرلیگ را پیش ببرند تا بدین ترتیب درآمدهای خود را سالانه حداقل 400 میلیون یورو افزایش بدهند.

4125