خوش‌نظر: اطمینان داریم رای CASبه سود سایپا است/ تمرینات مان در هفته آینده شروع می‌شود

خوش‌نظر: اطمینان داریم رای CASبه سود سایپا است/ تمرینات مان در هفته آینده شروع می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: اطمینان داریم رای دادگاه CAS در پرونده بازی با پیکان به سود ما است و به همین دلیل تیم قدرتمندی می‌بندیم.

به گزارش فوتبالی، حسین خوش‌نظر درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال سایپا پس از سقوط به لیگ دسته اول اظهار داشت: باشگاه سایپا همچنان پیگیر نتیجه دادگاه عالی CAS در پرونده دیدار تیم‌مان با پیکان هستیم و اطمینان داریم این رای به سود سایپا صادر می‌شود.

وی درباره زمان شروع تمرینات تیم سایپا افزود: از هفته آینده تمرینات خود را شروع می‌کنیم و تیم قدرتمندی هم می‌بندیم تا در صورت صدور رای به سود سایپا، تیم‌مان آمادگی حضور در لیگ برتر را داشته باشد. حتی اگر این اتفاق هم نیفتد و رای به سود سایپا نشود یا دیر بیاید، با توجه به بازیکنانی که داریم و در ادامه جذب می‌کنیم صد در صد تیم ما فصل آینده در لیگ یک هم موفق خواهد بود و به لیگ برتر صعود می‌کند.

سرپرست تیم سایپا با اشاره به اینکه این باشگاه به بازیکنان دارای قرارداد خود رضایت نامه نمی‌دهد، خاطرنشان کرد: به هیچ یک از بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه سایپا هستند، رضایت‌نامه نمی‌دهیم. البته درباره ابوالفضل جلالی مکاتباتی با استقلال صورت گرفته اما هنوز این باشگاه تقاضای سایپا را انجام نداده است. وی از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارد و آن‌ها هم برای جذب جلالی با باشگاه سایپا نامه نگاری کرده‌اند.

خوش‌نظر اضافه کرد: باشگاه‌هایی که خواستار جذب جلالی هستند در گذشته هم از سایپا بازیکن گرفته‌اند و اکنون هم شرایط خیلی خوبی دارند. احتمال دارد یکی از این باشگاه‌ها در نهایت جلالی را جذب کند‌. 

وی درباره انتخاب سرمربی جدید سایپا گفت: این موضوع را مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پیگیری می‌کنند و سعی دارند از بین گزینه‌های موجود بهترین انتخاب را داشته باشند تا سایپا فصل آینده حضور قدرتمندانه‌ای در مسابقات داشته باشد.

۴۱۵۴