5 کهکشانی پاریسن ژرمن مثل 5 کهکشانی اینتر سه گانه را فتح می‌کنند؟

5 کهکشانی پاریسن ژرمن مثل 5 کهکشانی اینتر سه گانه را فتح می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی غوغایی به پا کرده است و توانسته که بازیکنان بزرگی را به تیم خود اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی 5 کهکشانی را شامل لیونل مسی، سرخیو راموس، اشرف حکیمی، جیانلوئیجی دوناروما و جورجینیو واینالدوم را در این تابستان خریداری کرده است و یک تیم قدرتمند برای فصل آینده بسته است و به دنبال فتح سه گانه خواهد بود که مهم‌ترین جام در این میان لیگ قهرمانان اروپاست که پاری سن ژرمن هرگز نتوانسته در آن به مقام قهرمانی برسد و این قضیه رویای بزرگ این باشگاه فرانسوی است.

در این روز ها، 5 خرید کهکشانی پی اس جی با خرید های کهکشانی تیم های مختلف در سال های دیگر مقایسه می شود. یکی از این تیم ها، اینتر در تابستان 2009 است که 5 خرید کهکشانی شامل تیاگو موتا، لوسیو، دیگو میلیتو، ساموئل اتوئو و وسلی اسنایدر را داشت و توانست به همراه این خرید ها در فصل 2009/10 با هدایت ژوزه مورینیو هر سه جام را در انتهای فصل فتح کند و بدین ترتیب سه گانه را به دست بیاورد. چیزی که اکنون پی اس جی هم با خرید های کهکشانی خود به دنبال آن است و باید دید که در فتح آن موفق می شود یا خیر.

1470