بایرن مونیخ حریفش را در جام حذفی دو رقمی کرد!

بایرن مونیخ حریفش را در جام حذفی دو رقمی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ موفق شد در دیدار مقابل برمر به پیروزی 11 بر صفر برسد و به مرحله بعدی صعود کند. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین دیدار از دور اول جام حذفی آلمان، چهارشنبه شب از ساعت 22:45 به وقت تهران، دو تیم برمر و بایرن مونیخ در ورزشگاه وسراشتادیون به مصاف هم رفتند. بایرن مونیخ سال گذشته تحت نظر هانسی فلیک در دور دوم این رقابت‌ها برابر کیل قرار گرفت و در ضربات پنالتی شکست خورد و به صورت خیلی غیرمنتظرانه، از دور رقابت‌ها کنار رفت. حالا جولین ناگلزمان می‌خواهد مطمئن شود که دیگر چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. 

در این دیدار اریک ماکسیم چوپوموتینگ در دقیقه 8 گل اول را زد، سپس جمال موسیالا در دقیقه 16 اختلاف را دو برابر کرد و در دقیقه 27، جان لوکا وارم با گل به خودی حساب کار 0-3 به سود بایرن مونیخ کرد. این پایان کار در نیمه اول نبود و چوپوموتینگ توانست در دقایق 28 و 35 دو بار گلزنی کند تا نیمه اول با نتیجه 0-5 به سود مهمان به پایان برسد. 

آتش بازی باواریایی‌ها در نیمه دوم نه تنها فروکش نکرد، بلکه شعله‌ورتر نیز شد. آن‌ها در 5 دقیقه ابتدایی نیمه به وسیله تیلمن و موسیالا دوبار گلزنی کرد. در دقیقه 65 لروی سانه گل هشتم را به ثمر رساند. سپس در دقیقه 80، 82، 86 و 88 باواریایی‌ها توانستند چهار گل دیگر به ترتیب توسط کویسانس، چوپوموتینگ، بونا سار و کورنتین تولیسو وارد دروازه میزبان کنند تا این دیدار در نهایت با نتیجه عجیب 0-12 به پایان برسد.

4416