لیست فروش 5 نفره رونالد کومان در آخرین روز های نقل و انتقالات

لیست فروش 5 نفره رونالد کومان در آخرین روز های نقل و انتقالات

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین روز ها از پنجره نقل و انتقالات تابستانی، حرف و حدیث ها درباره بازیکنانی که از بارسلونا جدا می شوند همچنان وجود دارد و باید دید که چه اتفاقاتی برای این باشگاه در روز های باقی مانده خواهد افتاد.

به گزارش فوتبالی، بدون شک بزرگ‌ترین شوکی که به بارسلونا در این تابستان وارد شد جدایی لیونل مسی از این باشگاه بود. مسی پس از اینکه مدت قراردادش با بارسلونا خاتمه یافت، این باشگاه را ترک کرد و راهی پی اس جی شد.

اما اکنون رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، یک لیست 5 نفره از بازیکنانی دارد که آن ها را برای فصل آینده در ترکیب خود نمی خواهد و بدین ترتیب به دنبال فروش آن ها است. این بازیکنان عبارتند از پیانیچ، اومتیتی، ریکی پوچ، کویادو، ری منای. برخی از این بازیکنان همچنان در رده جوانان بارسلونا هستند که به تیم اصلی اضافه شده اند اما رونالد کومان اعتقادی به آن ها ندارد.

بازیکنی مثل ساموئل اومتیتی در بارسلونا از سوی هواداران و باشگاه تحت فشار است اما خودش همچنان روی ماندن پافشاری می کند و این قضیه در این بحران مالی که بارسلونا درگیر آن است، مسئله ساز شده است و باید دید که اوضاع این باشگاه برای فصل جدید چگونه خواهد بود.

1470