دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال در جام جهانی چه کسانی هستند؟

دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال در جام جهانی چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی-  وضعیت سه دروازه بان قطعی تیم ملی فوتسال در جام جهانی مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، با تصمیم فیفا امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا تیم های حاضر در جام جهانی فوتسال به جای ۱۴ بازیکن ۱۶ بازیکن را معرفی خواهند کرد.

بر این اساس تیم ملی فوتسال نیز به جای ۲ دروازه بان با ۳ دروازه بان در جام جهانی شرکت می کند.

علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، مسعود محمدی و سینا پرکاس چهار دروازه بانی هستند که نامشان در لیست ۲۳ نفره به فیفا معرفی شده است و از این جمع یک دروازه بان خط خواهد خورد.

در اردوهای مختلف یکی از این دروازه بان ها خط خوردند و حالا برای دو بازی دوستانه با بلاروس سپهر محمدی از فهرست تیم ملی کنار رفته تا این گمانه زنی که او جام جهانی را هم از دست داده مطرح شود با این حال مسمومیت او در بازی آخر لیگ پیش از تعطیلی و عدم حضور در بازی گیتی پسند با فرش آرا یکی از عواملی بوده است که این بازیکن برای بازی با بلاروس خط خورده است.

محمدی از دروازه بان های قدیمی و قابل اعتماد فوتسال است و به نظر می رسد با وجود شایعاتی که مبنی بر اختلاف مربی دروازه بان های تیم ملی با او مطرح می شود او و علیرضا صمیمی دو مسافر لیتوانی باشند و ناظم الشریعه قصد دارد از بین سینا پرکاس و مسعود محمدی یک دروازه بان دیگر را هم به جام جهانی ببرد.

سرمربی تیم ملی پس از تورنمنت تایلند نیز از عملکرد صمیمی و محمدی ابراز رضایت کرده بود و حالا باید دید در رقابت این چهار دروازه بان کدام‌یک مسافر لیتوانی می شوند.

۴۱۵۴