خروج زودهنگام رونالدو از تمرین؛ پایان دوران کریستیانو در تورین؟

خروج زودهنگام رونالدو از تمرین؛ پایان دوران کریستیانو در تورین؟

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که فقط شش روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی مانده، آینده برخی از ستارگان بزرگ فوتبال اروپا روی هواست، از امباپه گرفته تا لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می رسید رونالدو قصد ماندن در یووه را دارد، نیمکت نشینی اش مقابل اودینزه به خواست خودش، شایعات را افزایش داد. در حقیقت گفته می شود که ستاره پرتغالی قصد ترک یووه را دارد. در حال حاضر از گزینه های مختلفی اسم برده می شود اما به نظر می رسد که پاریسن ژرمن و منچسترسیتی دو گزینه نهایی وی باشند.

پی اس جی در صورت فروش امباپه قطعا یک ستاره را خواهد خرید و در ساعات اخیر از لواندوفسکی و رونالدو به عنوان گزینه های آنها اسم برده شده است. از سویی منچسترسیتی نیز در صورت ناکامی در جذب هری کین ممکن است که به سراغ فوق ستاره پرتغالی بیاید.

حالا رسانه های ایتالیا گزارش داده اند که رونالدو به علت مصدومیت از ناحیه شانه تمرین روز چهارشنبه را خیلی زود ترک کرده است و شاید همین مصدومیت باعث شود تا در بازی بعدی یووه مقابل امپولی نیز شرکت نکند. بدین ترتیب بازی مقابل اودینزه ممکن است آخرین بازی رونالدو در پیراهن یووه باشد. فعلا شش روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی مانده است و هواداران با دقت اتفاقات پیش رو را رصد می کنند.

4125