افزایش غایبان رئال مادرید با مثبت شدن تست کرونای دروازه‌بانشان

افزایش غایبان رئال مادرید با مثبت شدن تست کرونای دروازه‌بانشان

پایگاه خبری فوتبالی - تست کرونای آندری لونین دروازه بان 22 ساله اوکراینی رئال مادرید مثبت شد.

به گزارش فوتبالی، لونین امروز برای شروع تمرین به والدبباس آمد اما پس از مشخص شدن نتیجه تست به خانه برگشت. رئال مادرید سه تست مختلف را از بازیکنان می گیرد و در نهایت نتیجه تست کرونای لونین مثبت شد.

لونین باید حداقل ده روز در قرنطینه باشد و پس از منفی شدن نتیجه تستش با نظر کادر پزشکی می تواند به تمرینات برگردد. بدین ترتیب این دروازه بان قطعا بازی مقابل بتیس را از دست می دهد و تونی فویدیاس از آکادمی به عنوان دروازه بان ذخیره در بازی مقابل تیم آندلوسی روی نیمکت خواهد نشست.

لونین چهارمین بازیکن رئال مادرید در این فصل است که تجربه ابتلا به کرونا را داشته است. کریم بنزما، داوید آلابا و آلوارو اودریوزولا در طول پیش فصل به کرونا مبتلا شده اند. فصل گذشته نیز خود لونین و بازیکنانی نظیر بنزما، میلیتائو، کاسمیرو، هازارد، یوویچ، ماریانو، ناچو، والورده، واران، کروس و راموس به کرونا مبتلا شده بودند. فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید و همچنین زین الدین زیدان سرمربی سابق این تیم تجربه ابتلا به کرونا را داشتند.

در حال حاضر کروس، مودریچ، سبایوس، مندی، ناچو، مارسلو و ماریانو بازیکنان مصدوم رئال هستند که حضورشان مقابل بتیس قطعی نیست.

4125