مشخص شدن رنگ پیراهن دوم بارسلونا در فصل 23-2022: طلایی

مشخص شدن رنگ پیراهن دوم بارسلونا در فصل 23-2022: طلایی

پایگاه خبری فوتبالی - هنوز به صورت رسمی از پیراهن سوم بارسلونا برای فصل 22-2021 رونمایی نشده است اما نایکی طرح اولیه پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 23-2022 را مشخص کرده است.

به گزارش فوتبالی، نایکی تصمیم گرفته است که برای پیراهن دوم بارسلونا در فصل آینده از رنگ طلایی استفاده کند که بارسا در فصل 04-2003 نیز در دوران رونالدینیو و اتوئو  تجربه استفاده از آن را داشته است.

در سالهای اخیر به امری مرسوم برای شرکت های طراحی لباس تبدیل شده که از رنگ و طرح پیراهن های قدیمی باشگاه ها استفاده کنند تا خاطرات قدیمی را برای هواداران زنده کنند و حالا نایکی می خواهد  از پیراهن طلایی که هواداران بارسلونا خاطرات خوشی از آن دارند، دوباره استفاده کند.

بارسلونا امید زیادی دارد که تا تابستان 2022 بتواند مشکلات مالی خود را رفع کند و  با خریدهای کهکشانی زیر نظر لاپورتا بتواند پیراهن خود را بر تن ستارگان بزرگ و آینده دار بپوشاند. نایکی در سالهای اخیر تلاش کرده است تا از طرح های نوآورانه و متفاوت برای پیراهن های بارسلونا استفاده کند و حتی در پیراهن اصلی بارسلونا که همیشه به رنگ آبی و اناری است هم تغییراتی ایجاد کرده است و  شکل راه راه آن را با طرح های متفاوتی همراه کرده است.

4125