عکس؛ استراحت کردن هافبک جوان بارسلونا در تعطیلات کوتاهش

عکس؛ استراحت کردن هافبک جوان بارسلونا در تعطیلات کوتاهش

پایگاه خبری فوتبالی - چهار روز پیش، سالگرد معارفه پدری گونزالس در بارسلونا بود.

به گزارش فوتبالی، پدری در زمان معارفه خود فقط 17 سال سن داشت و هیچ کس، حتی خودش تصور نمی کرد که دوازده ماه بعد به ستاره کلیدی بارسلونا و تیم ملی اسپانیا تبدیل شود و پس از فصلی شگفت انگیز با 73 بازی در بارسلونا، تیم بزرگسالان اسپانیا و تیم المپیک اسپانیا به تعطیلاتی کوتاه و یک هفته ای برود.

در حقیقت پدری پس از حضور در دو بازی اول لالیگا بالاخره این فرصت را پیدا کرده تا به تعطیلات برود و به تازگی تصویری از خودش در کنار یک استخر منتشر کرده و در توضیحش نوشته است:" در حال استراحت."

پدری پس از ماه ها بی وقفه بازی کردن بالاخره این فرصت را پیدا کرده تا استراحت کند. او یکی از بازیکنان کلیدی بارسلونا در فصل گذشته بود، در تیم لوئیز انریکه در یورو جایگاه ثابتی داشت و در تیم المپیک اسپانیا نیز نمایش خوبی داشت و به کسب مدال نقره المپیک توسط کشورش کمک کرد. در حقیقت پدری از روز معارفه اش تا کنون در عرض یک سال در 75 بازی حضور داشته است. این بازیکن بعد از بازی یکشنبه به تعطیلات رفت که در ابتدا در زادگاهش تنه ریف مورد تجلیل قرار گرفت و روز پنجشنبه مشخص می شود که آیا در لیست جدید اسپانیا قرار می گیرد یا این که انریکه نیز همچون کومان به او استراحت می دهد.

4125