فردیناند: مارسیال در منچستریونایتد پسرفت کرده است

فردیناند: مارسیال در منچستریونایتد پسرفت کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - ریو فردیناند اسطوره باشگاه منچستریونایتد مدعی است که آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی در چند مدت اخیر پسرفت زیادی داشته است. 

به گزارش فوتبالی، با توجه به باز بودن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اوله گونار سولشر سرمربی نروژی تائید کرد که ممکن است تغییراتی در ترکیب تیمش رخ دهد. آنتونی مارسیال یکی از بازیکنانی است که درهای خروجی از الدترافورد نزدیک شده است. 

مارسیال بیست و پنج ساله، هفت سال پیش با مبلغ 50 میلیون یورو از موناکو به منچستریونایتد پیوست و در آن زمان به یکی از پر سر و صداترین انتقالات فوتبال تبدیل شد.

به نقل از سایت گل، ریو فردیناند در این باره گفت: "فکر کنم ناامید کننده‌ترین موضوع درباره مارسیال این است که از زمان پیوستنش به منچستریونایتد، پسرفت کرده است. او توانست در اولین بازی با پیراهن منچستریونایتد برابر لیورپول گلزنی کند و همه طرفداران از خریدن چنین بازیکنی به وجد آمده بودند، اما از آن زمان، او هیچ وقت نتوانست به آن سطح مورد نظر برسد. مشخص است که او هنوز راه درست را الدترافورد پیدا نکرده و نیازمند شنیدن نصیحت است. او هنوز به قدری جوان است که بتواند همه چیز را به نفع خودش تغییر دهد. نمی‌دانم که به چیزی نیاز دارد، اما سریعا باید محیط اطرافش را بهبود ببخشد."

4416