عکس؛ اهدای جوایز ویژه به قهرمانان پاریسن ژرمن در یورو و کوپا آمریکا

عکس؛ اهدای جوایز ویژه به قهرمانان پاریسن ژرمن در یورو و کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - در تمرینات امروز پاریسن ژرمن، برای تقدیر از آن بازیکنان پاریسن ژرمن که در رقابت های یورو 2020 و کوپا آمریکا 2021 موفق به قهرمانی شده اند، به آن ها تندیس های ویژه ای اهدا شد.

به گزارش فوتبالی، آرژانتینی های پاریسن ژرمن، یعنی لیونل مسی، آنخل دی ماریا و پاردس، به همراه تیم ملی آرژانتین موفق شدند در رقابت های کوپا آمریکا 2021 به مقام قهرمانی دست پیدا کنند و پس از سالیان سال ناکامی بالاخره در این تورنمنت به قهرمانی رسیدند. در تمرینات پی اس جی به آن ها تندیس های ویژه ای اهدا شد که با طرح نقشه قاره آمریکای جنوبی هستند و یک توپ در جایی که برزیل یعنی محل برگزاری این بازی ها واقع شده است، تعبیه شده است.

ایتالیایی های پاریسن ژرمن هم به خاطر قهرمانی در رقابت های یورو 2020 به همراه تیم ملی ایتالیا جوایز خود را دریافت کردند. جیانلوئیجی دوناروما و مارکو وراتی که ایتالیایی های پاریسن ژرمن هستند به خاطر این قهرمانی، تندیس های خود را دریافت کردند.

مسی و جیانلوئیجی دوناروما دو بازیکنی هستند که پی اس جی در این تابستان جذب کرده است و لئو مسی اولین بازی خود را مقابل رنس انجام خواهد داد و باید دید که چگونه عمل می کند.

1470