جلسه مثبت مدیران بارسلونا با دو بازیکن درباره کاهش حقوق

جلسه مثبت مدیران بارسلونا با دو بازیکن درباره کاهش حقوق

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه های اسپانیا از مثبت بودن مذاکرات مقامات باشگاه بارسلونا با دو بازیکن این تیم در راستای کاهش دستمزد آن ها خبر می دهند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه موندو دیپورتیوو، جوزپ ماریا اوربیت به عنوان نماینده سرخیو بوسکتس و همچنین سرجی روبرتو، دو کاپیتان بارسلونا، با متئو آلمانی (یکی از مدیران میانی بلوگرانا) ملاقات کرده و پس از آن، دو طرف این دیدار را مثبت ارزیابی کردند.

به نظر می رسد توافقات انجام شده که روبرتو و بوسکتس پس از جرارد پیکه و جوردی آلبا، دو کاپیتان بارسلونا باشند که حقوق خود را کاهش می دهند. البته شرایط دو بازیکن متفاوت است.

قرارداد سرخیو بوسکتس تا سال 2023 با بارسلونا اعتبار دارد. کاهش حقوق سرخیو بوسکتس 25 درصد خواهد بود و بخشی از حقوق این بازیکن بارسلونا به تعویق می افتد و در فصول آینده پرداخت می شود.

در مورد سرجی روبرتو می توان گفت قرارداد او که فصل آینده به پایان می رسد، تا سال 2024 تمدید خواهد شد و حقوق این بازیکن کاهش قابل توجهی خواهد داشت. اوربیتگ پیشنهادات را به بازیکنان می رساند و به نظر می رسد دو بازیکن همزمان به این پیشنهادات پاسخ خواهند داد.

9404