یوونتوس و تاتنهام تمایلی به مبادله بازیکنان خود ندارند

یوونتوس و تاتنهام تمایلی به مبادله بازیکنان خود ندارند

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش شده که اگر چه یوونتوس آماده فروش وستون مک کنی است، اما علاقه ای به مبادله هافبک آمریکایی با موسی سیسوکو از تاتنهام ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، بانوی پیر مایل است وستون مک کنی، هافبک آمریکایی خود را با قیمت 25 تا 30 میلیون یورو بفروشد و طبق گزارشات رسانه ها در ایتالیا، آستون ویلا، تاتنهام و اورتون علاقمند به تامین خواسته های بیانکونری برای این بازیکن هستند.

توتو اسپورت هم در گزارشی مدعی شده بود که بیانکونری قصد مبادله مک کنی با موسو سیسوکو، بازیکن تاتنهام را دارد اما فابریزیو رومانو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مذاکرات دو باشگاه برای نهایی شدن این قرارداد را رد می کند.

فابیو پاراتیچی، مدیر تاتنهام همچنان علاقمند به جذب هافبک آمریکایی یوونتوس است که یک سال پیش با قراردادی قرضی از شالکه به بانوی پیر پیوست و مدیران یوونتوس این انتقال را با 18.5 میلیون یورو در ماه مارس دائمی کردند. اما گفته می شود این هافبک 22 ساله آمریکایی برای ماندن در تورین نتوانسته ماسیمیلیانو آلگری را قانع کند؛ بنابراین بیانکونری ها در حال حاضر آماده فروش او با یک پیشنهاد مناسب هستند.

غول تورینی سری آ مانوئل لوکاتلی را از ساسولو به خدمت گرفته است اما در صورت جدایی مک کنی از در اختیار گرفتن یک هافبک دیگر نیز استقبال می کند.

9404