جلسه نمایندگان هافبک فرانسوی چلسی با مدیران میلان

جلسه نمایندگان هافبک فرانسوی چلسی با مدیران میلان

پایگاه خبری فوتبالی - نمایندگان هافبک فرانسوی چلسی امروز با مدیران میلان ملاقات کردند تا پروژه انتقال قرضی این بازیکن از چلسی به سن سیرو را پیش ببرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، منابع متعددی از جمله اسکای اسپورت ایتالیا اطلاع می دهند که نمایندگان تیموئه باکایوکو، هافبک فرانسوی چلسی انگلستان بعد از ظهر امروز در مقر اصلی باشگاه میلان حضور پیدا کردند. چلسی ابتدا باید گزینه خود برای تمدید قرارداد فعلی این بازیکن تا ژوئن 2023 را فعال کند، سپس به باکایوکو اجازه می دهد تا با قراردادی قرضی (همراه با گزینه حق خرید دائمی در پایان فصل) به روسونری بپیوندد.

این نشان می دهد بازگشت باکایوکو به سن سیرو که قبلاً در 42 بازی با پیراهن قرمز و مشکی در آن جا بازی کرده است، انجام شدنی خواهد بود. این بازیکن فصل گذشته را نیز در سری آ به صورت قرضی در ناپولی گذراند.

تلاش میلان برای به خدمت گرفتن باکایوکو، بیشتر از این جهت است که فرانک کسیه به دلیل آسیب عضلانی حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود. روسونری همچنین به بازیکن جایگزینی نیاز دارد تا وقتی که جام ملت های آفریقا در ماه ژانویه آغاز شد، بتواند جای خالی فرانک کسیه و اسماعیل بن ناصر را در ترکیب میلان پر کند.

پیترو پلگری نیز امروز در حال گذراندن آزمایشات پزشکی خود با میلان است، اما بعید است امضای قرارداد قرضی او که همراه با گزینه خرید دائمی از موناکو خواهد بود، تا قبل از فردا اتفاق بیفتد.

9404