چرا یوونتوس ترجیح می‌دهد که رونالدو به منچسترسیتی برود؟

چرا یوونتوس ترجیح می‌دهد که رونالدو به منچسترسیتی برود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله یک هفته به اتمام نقل و انتقالات تابستانی، یوونتوس هنوز نمی داند که آیا می تواند روی رونالدو در فصل بعد حساب کند یا نه.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر یکی از جدی ترین گزینه ها این است که رونالدو به پی اس جی برود و زوج مسی شود تا بدین ترتیب کیلیان امباپه به رئال مادرید ملحق شود. البته همچنان گزینه ماندن رونالدو در یوونتوس محتمل است.

رونالدو به خواست خودش در بازی مقابل اودینزه در ترکیب اصلی قرار نگرفت. این برای اولین بار از سال 2005 تا کنون بود که رونالدو بدون آن که مصدوم یا محروم باشد، در اولین هفته لیگ نیمکت نشین بود.

رونالدو در مقابل اودینزه در نیمه دوم وارد زمین شد که یک گل هم زد اما مردود شد. به هر صورت اگر رونالدو قصد جدایی داشته باشد، پی اس جی محتمل ترین گزینه برای بازیکن پرتغالی است اما یووه ترجیح می دهد که کریستیانو به سیتی برود. در حقیقت مدیران یووه ماه هاست که برای خرید گابریل ژسوس تلاش می کنند و اگر رونالدو راهی سیتی شود درها به روی بازیکن برزیلی در تورین باز می شود. گزینه اصلی سیتی در خط حمله، هری کین است اما جذب مهاجم انگلیسی خیلی مشکل شده است و شاید گواردیولا روی رونالدو به عنوان گزینه ای اضطراری حساب کند.

4125