گاف توییتر یوفا: بازیکن فرانسوی را با برادرش اشتباه گرفتند!

گاف توییتر یوفا: بازیکن فرانسوی را با برادرش اشتباه گرفتند!

پایگاه خبری فوتبالی - در دنیایی که شبکه های اجتماعی به بیشترین حد از گستردگی خود رسیده کوچکترین اشتباهات مورد توجه قرار می گیرند و بازتاب پیدا می کنند و حالا صفحه توییتر یوفا مرتکب یک گاف بزرگ شده است.

به گزارش فوتبالی، صفحه توییتر یوفا از مخاطبانش خواسته تا بهترین بازیکن بتیس را انتخاب کنند. فکیر، کانالس، لاینز و بورخا ایگلسیاس چهار گزینه هستند اما اشتباه بزرگ یوفا این است که به جای نبیل فکیر از تصویر برادرش یاسین استفاده شده است.

در حقیقت برادران فکیر هر دو در بتیس بازی می کنند اما نبیل ستاره مهمتری در تیمش است که تجربه حضور در تیم ملی فرانسه را دارد و حتی نگاه باشگاه هایی نظیر رئال مادرید و بارسلونا را هم در گذشته به سمت خود جلب کرده است در حالی که یاسین فقط 24 سال سن دارد، هرگز در تیم بزرگسالان بتیس بازی نکرده و در دو فصل اخیر در بارسلونای بی حضور داشته است. یاسین در پست وینگر بازی می کند که فعلا توفیق چندانی در دوران فوتبالش نداشته است و طبیعتا منظور یوفا برادرش نبیل بوده است. به هر صورت به نظر می رسد که یوفا هر چند که با این نظرسنجی می خواسته دل هواداران بتیس را به دست بیاورد اما مرتکب گافی عجیب شده است.

4125