افشاگری اسپورت: پیکه درصدد خرید سهام بارسلونا بوده است

افشاگری اسپورت: پیکه درصدد خرید سهام بارسلونا بوده است

پایگاه خبری فوتبالی - نشریات معتبر کاتالونیا به تازگی فاش کرده اند که مدافع بارسلونا تلاش هایی در راستای خرید سهام این باشگاه انجام داده که بارتومئو مانع آن شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت و Crónica Global، جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی آبی اناری ها در زمان مدیریت قبلی باشگاه تلاش کرده بود تا از طریق شرکت خود یعنی kosmos حدود 49 درصد از سهام باشگاه بارسلونا را خریداری کند؛ اما رئیس وقت باشگاه یعنی بارتومئو حتی به پیکه اجازه ارائه پیشنهاد را هم نداد، چون این به معنی نقض قوانین اخلاقی حاکم بر کارکنان باشگاه بوده و رفتار مطلوبی تفسیر نمی شد. 

بارتومئو از kosmos دعوت کرد تا در یک جلسه حضور داشته تا شرکت های دیگری که علاقمند به خرید سهام بارسلونا هستند را مطلع سازد. پروژه هئیت مدیره قبلی بارسلونا، فروش 49 درصدی بعضی از سهام باشگاه و تجاری سازی آن بود که مستقیما با درآمد حاصل از مسابقات ورزشی بارسلونا ارتباطی نداشت. 

این چهار عضو قابل خریداری بارسایی ها لایسینگ و قسمت BLM و شبکه فروشگاه تجاری سازی پوشاک و مجوز محصولات بارسا استودیو که مرکز نوآوری وسایل جدید تمرینی و دوربین و... می شد، بود. 

بارتومئو اعلام کرده بود که با فروش این سهام مبلغی بیش از 220 میلیون یورو به باشگاه تزریق خواهد شد که خوان لاپورتا جواب بارتومئو را داده و این تصمیم را کاملا رد کرده بود.

9404