نیاز به یک بازیکن دیگر برای کامل شدن ساختار دفاعی استقلال

نیاز به یک بازیکن دیگر برای کامل شدن ساختار دفاعی استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- فرهاد مجیدی ترمیم تیمش را از خط دفاع آغاز کرد و با توجه به بازیکنانی که جذب کرد، استحکام خاصی به خط دفاعی آبی پوشان بخشید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، استقلال فصل گذشته یکی از بهترین خطوط دفاعی را داشت و با تنها ۱۹ گل خورده در ۳۰ بازی، عملکرد خط دفاعی این تیم کاملاً قابل قبول بود. با این وجود فرهاد مجیدی که در آخرین بازی‌ها با کمبود مدافع میانی مواجه شده بود و در یکی دو بازی از محمد نادری در این پست استفاده کرد، یکی از اولین اقدامات نقل و انتقالاتی اش، تقویت همین نقطه قوت تیمش بود تا با جذب بازیکنان مورد نیاز، استحکام خوبی به خط دفاعی تیمش ببخشد.

حفظ سیاوش یزدانی و تمدید قرارداد با او که بهترین مدافع میانی فصل گذشته آبی‌ها بود، بی تردید نمره مثبتی در کارنامه نقل و انتقالاتی این تیم است؛ و پس از آن آبی‌ها موفق شدند رضایت محمد دانشگر را هم برای ادامه همکاری جلب نمایند که این را هم باید اتفاق خوبی برای این تیم دانست.

استقلالی‌ها که محمد حسین مرادمند با عملکردی خوب در فصل گذشته را هم در این منطقه در اختیار دارند، عارف آقاسی را هم از تیمی جذب کردند که یکی از بهترین خطوط دفاعی فصل گذشته را داشت تا حالا آنها ۴ دفاع میانی آماده به کار داشته باشند.

البته باید به این لیست سینا خادم پور جوان و با انگیزه را هم اضافه کرد و همچنین در نظر داشت که عارف غلامی مدافع ملی پوش این تیم هم بعد از چند ماه به جمع آبی پوشان باز خواهد گشت؛ و شاید آن زمان استقلال با تراکم بازیکن در خط دفاعی هم مواجه باشند.

مجیدی در جناح راست خط دفاعی اش هم به اندازه کافی بازیکن دارد. غفوری، موسوی و داجیلری ۳ مدافع راست این تیم هستند که خیال مجیدی را راحت می کنند. اما در آنها در جناح چپ خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجه هستند و اگر یک مدافع چپ باتجربه به خدمت بگیرند، آنگاه می توان گفت خط دفاعی استقلال کامل شده است.

7474