ده بازیکن در لیست فروش آرسنال؛ از اوبامیانگ تا بیرین و ویلیان

ده بازیکن در لیست فروش آرسنال؛ از اوبامیانگ تا بیرین و ویلیان

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال ده بازیکن خود شامل کاپیتانش پیر امریک اوبامیانگ را در لیست فروش قرار داده است چرا که آنها پیش از اتمام نقل و انتقالات تابستانی به دنبال پول نقد برای خرید بازیکنان مورد نظرشان هستند.

به گزارش فوتبالی، در فاصله یک هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، سر آرسنال به شدت شلوغ است چرا که آنها حدود 129 میلیون پوند برای خرید بازیکنانی نظیر نونو تاوارس، آلبرت سمبی لوکونگو، بن وایت، مارتین اودگارد و آرون رمزدیل هزینه کرده اند. اما در هفته های پایانی نقل و انتقالات تابستانی، مدیران آرسنال به نظر می رسد که تمرکز خود را روی خارج کردن بازیکنان از ترکیب گذاشته اند.

یکی از نامهای عجیبی که در لیست خروج وجود دارد، پیر امریک اوبامیانگ است که سال گذشته قراردادش را با آرسنال تمدید کرد. مهاجم گابونی اخیرا به علت ابتلا به کرونا به قرنطینه رفته بود. 

به جز اوبامیانگ گفته می شود که بازیکنان دیگری هم در لیست فروش قرار دارند: برند لنو، هکتور بیرین، سعد کولاشیناچ، آینسلی مایتلند نیلز، لوکاس توریرا، ویلیان، رایس نلسون، ادی انکتیا و الکساندر لاکازت. 

البته شاید این 9 بازیکن جدا شوند اما احتمال جدایی اوبامیانگ با توجه به سنش و دستمزد بالایش خیلی کم است. آرسنال بدترین شروع تاریخ خود در لیگ انگلیس را داشته و حالا آنها باید بازی مشکل دیگری مقابل منچسترسیتی را داشته باشند که نتیجه نگرفتن در این بازی می تواند بحرانشان را عمیق تر کند.

4125