مالدینی: رویاپردازی را همیشه دوست دارم

مالدینی: رویاپردازی را همیشه دوست دارم

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر میلانی ها می گوید بردن اسکودتو برایش مثل یک رویای شیرین است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، پائولو مالدینی، مدیر فنی میلان در یک مصاحبه با اهالی رسانه ها به هافبک ساحل عاجی در مورد موضوع تمدید قراردادش هشدار داده است. صحبت های مالدینی در این مصاحبه را در ادامه می خوانید:

"ما یک رویه مشخص برای تمدید قراردادها و اضافه کردن بازیکنان جدید داریم و باید به دنبال ایجاد ثبات در تیم باشیم."

"رویاها مربوط به جایگاه میلان در جدول رده بندی پس از اتمام لیگ جاری است؛ حال آن که تصمیمات قاطع، متمرکز روی تمدید قراردادها و بازار نقل و انتقالات است."

"فکر می کنم یک رویه مشخص در مذاکرات برای تمدید قراردادها و به خدمت گرفتن بازیکنان جدید وجود دارد. ما باید به گونه ای به دنبال ایجاد ثبات در تیم باشیم، بدون این که از چارچوبی که مالکیت باشگاه به ما دیکته کرده است فراتر رویم. تمام تمدیدهایی که در گذشته انجام نداده ایم و همین طور در مورد تمام خریدها بر همین اساس اقدام شده است."

"در مذاکرات تا حدی می توانید پیش بروید ولی در صورت عدم توافق طرفین، از طرف مقابل تشکر و خداحافظی می کنید. همان طور که در مورد دوناروما و چالهان اوغلو اتفاق افتاد."

"من همیشه رویاپردازی را دوست دارم، اما همان گونه که کاپلو هم گفت، بهتر است واقع بین باشیم. البته هیچ کس رویای خود را انکار نمی کند."

"قوی تر از فصل گذشته؟ ما در مقایسه با فصل گذشته پنج مهره خود را از دست داده ایم اما دوست دارم اعتراف کنم که قوی تر شده ایم. همچنان باید کارهای ناتمام بازار نقل و انتقالات را به پایان برسانیم تا تکمیل شویم."

"اگر زلاتان و ژیرو آماده باشند که در کنار هم بازی کنند، چرا که نه؟ هر دو به لحاظ ساختار فیزیکی شبیه هم هستند اما ویژگی های متفاوتی دارند و ابراهیموویچ قابلیت بازی به عنوان یک بازیساز پیشرفته و مهاجم دوم را نیز دارد."

9404