قدوس امشب برای برنتفورد بازی می‌کند؟

قدوس امشب برای برنتفورد بازی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- امشب در چارچوب رقابت جام اتحادیه برنتفورد به مصاف تیم دسته سومی خواهد رفت و انتظار می‌رود که سامان قدوس از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گیرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، امشب در مرحله دوم مسابقات جام اتحادیه معروف به «کارابائو کاپ» برنتفورد در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم دسته سومی «فارست گرین روورز» است.

قدوس که در 2 بازی لیگ برتر انگلیس تنها در هفته دوم توانست 20 دقیقه برای برنتفورد مقابل کریستال پالاس بازی کند، انتظار می‌رود در این مسابقه در ترکیب اصلی قرار گیرد. ستاره ایرانی فصل گذشته نیز در مسابقات اتحادیه برای برنتفورد به میدان رفت و توانست در شگفتی این تیم در این رقابت اثرگذار باشد. فصل گذشته برنتفورد به نیمه نهایی کارابائو کاپ رسید و در مرحله نیمه نهایی مقابل تاتنهامِ مورینیو تن به شکست داد. 

برنتفورد که به تازگی به لیگ برتر انگلیس رسیده در هفته اول با شکست آرسنال تاریخ‌ساز شد و توانست لحظات زیبایی را در جزیره رقم زند. آنها پس از 74 سال توانستند در سطح اول فوتبال انگلیس بازی کنند و به برتری دست یابند. 

به گفته سایت هواسکورد، برنتفورد در بازی امشب با سیستم 3-3-4 بازی خواهد کرد و قدوس در خط میانی برای این تیم توپ خواهد زد. 

7474