با تائید ماروتا ستاره آرژانتینی در اینتر ماندنی شد

با تائید ماروتا ستاره آرژانتینی در اینتر ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپه ماروتا مدیر باشگاه اینتر رسما اعلام کرد که لوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی در این تیم خواهد ماند. 

به گزارش فوتبالی، در چند هفته گذشته اخبار زیادی مبنی بر به توافق رسیدن باشگاه تاتنهام با اینتر بر سر رقم درخواستی این باشگاه (هشتاد میلیون یورو) برای لوتارو مارتینز به گوش می‌رسید و حتی بسیاری از رسانه‌های معتبر همچون سایت گل نیز این موضوع را تائید کردند. اتلتیکو مادرید نیز از مشتریان اصلی این ستاره جوان آرژانتینی است. با این حال ایجنت این بازیکن، آلخاندرو کامانو در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که لوتارو عاشق اینتر و ایتالیاست و به پروژه نراتزوری اعتماد دارد. 

به نقل از سایت گل، حالا بپه ماروتا نیز تائید کرد که لوتارو مارتینز بیست و سه ساله، تمامی پیشنهادات خود را برای ماندن در اینتر رد کرده و برای باشگاه روشن کرده که قصد ترک کردن ندارد. ماروتا به DAZN گفت: "لوتارو بازیکنی است که علیرغم دریافت پیشنهادات مناسب و وسوسه انگیز، شخصا درخواست ماندن در اینتر را کرد. ما به این بازیکن افتخار می‌کنیم. لوتارو می‌خواهد خودش را به عنوان یک قهرمان در سری آ ثابت کند و ما خوشحالیم که می‌توانیم رشد کردن این بازیکن را در لباس آبی و مشکی اینتر مشاهده کنیم."

4416