سرمربی منچستریونایتد تکلیف آینده پوگبا را مشخص کرد

سرمربی منچستریونایتد تکلیف آینده پوگبا را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد اعلام کرد که در این تابستان، آن‌ها به هیچ عنوان قصد فروش پل پوگبا ستاره فرانسوی را ندارند. 

به گزارش فوتبالی، در هفته‌های اخیر پل پوگبا مرتبا به پاریسن ژرمن و رئال مادرید لینک می‌شد. تنها یک سال از قرارداد قهرمان جام جهانی 2018 در الدترافورد باقی مانده و سولشر در ماه جولای اعلام کرد که باشگاه در صدد تمدید قرارداد اوست. البته پوگبا اخیرا هیچ واکنشی به این اخبار نشان نداده و همین موضوع باعث نگرانی هواداران شیاطین سرخ شده است.

به نقل از سایت گل، سولشر در خصوص این که آیا پس از تاریخ سی و یکم آگوست، باز هم پوگبا را در لباس منچستریونایتد خواهیم دید گفت: "بله. من انتظار دارم که در ماه سپتامبر، پوگبا هنوز بازیکن منچستریونایتد باشد. مهم نیست که قرارداد پنج ساله یا حتی یک ساله دارید، وقتی با منچستریونایتد قرارداد امضا می‌کنید، باید در نمایش‌های خود ثبات داشته باشید و همیشه در حال پیشرفت باشید. نگران این نیستم که مدت قرارداد برخی از بازیکنان، ممکن است روی عملکرد آن‌ها تاثیر داشته باشد. شما باید برای تیم، هم تیمی‌ها، خودتان و خانواده‌تان خوب بازی کنید. من انتظار دیدن چنین چیزی را از شاگردانم در هر بازی دارم. باید متمرکز باقی بمانیم و حرفه‌ای باشیم. باز هم می‌گویم اصلا نگران وضعیت پوگبا نیستم."

4416