شروع فصل درخشان جواهر رئال مادرید؛ گل‌نزنی که آقای گل شد!

شروع فصل درخشان جواهر رئال مادرید؛ گل‌نزنی که آقای گل شد!

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور بازیکن رئال مادرید در تساوی تیمش مقابل لوانته با نتیجه سه بر سه، عملکرد درخشانی از خود ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، وینی در زمانی وارد زمین شد که رئال مادرید با نتیجه دو بر یک از حریف عقب بود. او روی یک استارت بلند پشت خط دفاعی حریف توانست دروازه آیتور فرناندز را با پاس کاسمیرو باز کند و بازی را به تساوی کشاند. بعد از آن که روی اشتباهات متوالی خط دفاعی رئال مادرید، لوانته گل سوم را زد باز  هم نوبت وینیسیوس بود که روی یک حرکت زیبا گلزنی کند. در حقیقت توپ روی ارسال یک کرنر به وینیسیوس رسید و این بازیکن با ضربه ای نرم، دقیق و تماشایی گل سوم رئال مادرید را زد.

وینیسیوس در بازی قبلی رئال مادرید مقابل آلاوز هم به عنوان یار تعویضی به زمین رفته بود و گلزنی کرده بود و حالا به رکورد فوق العاده سه گل در 55 دقیقه در فصل جاری رسیده است. وینی در فصل های اخیر به خاطر مشکلاتش در زدن ضربات آخر مورد انتقاد بود اما به نظر می رسد که با مربی جدیدش آنچلوتی توانسته این نقص را رفع کند و با توجه به سرعت و کیفیت بالایش شانس زیادی دارد تا بتواند در چهارمین فصلش در رئال مادرید بالاخره خودش را به عنوان یک ستاره مطرح کند.

4125