تصویر؛ گل مردود رونالدو، واکنش خواهرش را در پی داشت: دزدی شروع شد!

تصویر؛ گل مردود رونالدو، واکنش خواهرش را در پی داشت: دزدی شروع شد!

پایگاه خبری فوتبالی - خواهر فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به گل مردود شده برادرش در بازی شب گذشته مقابل اودینزه واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، گل سوم یوونتوس به اودینزه به دلیل آفساید میلی متری کریستیانو رونالدو مردود اعلام شد.

پس از اشتباهات مهلک وویچک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس، بیانکونری بازی دو بر صفر برده در خانه اودینزه را با تساوی دو بر دو عوض کرد اما در دقیقه 95 و در اوقات تلف شده این مسابقه، روی سانتر دقیق فدریکو کیه زا، کریستیانو رونالدو با پرشی بلند و با یک ضربه سر توانست گل سوم یوونتوس را به ثمر برساند اما پس از بررسی صحنه توسط کمک داور ویدئویی، آفساید میلی متری کریستیانو رونالدو اعلام شد و این ستاره پرتغالی که برای شادی پس از گلش پیراهنش را درآورده بود، یک کارت زرد بی مورد هم گرفت تا هم گل پیروزی بخش یوونتوس باطل و هم خوشحالی فوق ستاره پرتغالی به ناراحتی تبدیل شود.

به گزارش فوتبال ایتالیا، الما، خواهر کریستیانو رونالدو که بعضی اوقات در حمایت از برادرش، مطالبی را در اینستاگرامش منتشر می کند که بعضا جنجال برانگیز هم می شود، پس از مردود شدن گل رونالدو در بازی با اودینزه در یک استوری اینستاگرامی نوشت:

"اگر به جای شانه خودت، شانه مرا داشتی در آفساید قرار نمی گرفتی برادر. باید سایز بزرگ را با سایز متوسط جایگزین کنی. دزدی شروع شد!"

9404