شروع فوق‌العاده ستاره تازه‌وارد رم با دو پاس گل؛ ایستاده تشویق شد

شروع فوق‌العاده ستاره تازه‌وارد رم با دو پاس گل؛ ایستاده تشویق شد

پایگاه خبری فوتبالی - تامی آبراهام پس از دو پاس گل درخشان در اولین بازیش در رم توسط هواداران مورد تشویق ایستاده قرار گرفت.

به گزارش فوتبال، آبراهام در پیروزی رم مقابل فیورنتینا با نتیجه سه بر یک در ورزشگاه المپیکو در بازی روز یکشنبه درخشان ظاهر شد. بازیکن سابق چلسی در دقیقه 26 یک پاس گل طلایی به هنریخ مخیتاریان داد. در این صحنه، آبراهام توپ را به خوبی روی پایش کنترل کرد و یک پاس دقیق به وینگر سابق منچستریونایتد درون محوطه جریمه داد تا گلزنی کند.

فیورنتینا از طریق نیکولا میلنکوویچ این گل را پاسخ داد اما باز هم آبراهام توانست به تیمش کمک کند. در حقیقت ستاره سابق چلسی توپ را به شکل دقیقی برای جوردن ورتو فرستاد و این بازیکن فرانسوی برای رم گلزنی کرد.

آبراهام که در فصل 17-2016 با ثبت 23 گل برای بریستول سیتی در چمپیونشیپ نگاه ها را به خود جلب کرده بود در اخراج بارتوملی دراگوفسکی هم نقش داشت و باعث ده نفره شدن فیورنتینا شد.  آبراهام در نیمه دوم تعویض شد که در زمان تعویض شدن با استقبال گرم و تشویق شدید هواداران رم  مواجه شد و عنوان بهترین بازیکن میدان را هم کسب کرد و حالا به نظر می رسد که رم با خرید این بازیکن 40 میلیون یورویی دست به یک سرمایه گذاری موفق زده است.

4125