منچستریونایتد در پی جذب مهاجم برزیلی بنفیکا

منچستریونایتد در پی جذب مهاجم برزیلی بنفیکا

پایگاه خبری فوتبالی - شیاطین سرخ استعدادیابان خود را به سمت پرتغال روانه کرده اند زیرا آن ها در نظر دارند مهاجم بنفیکا را تا پیش از پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی به خدمت بگیرند.‌

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ابولا چاپ پرتغال، کارلوس وینیسیوس، بازیکن ۲۶ ساله طی ۵۰ بازی خود برای باشگاه پرتغالی بنفیکا، ۲۴ گل و ۱۳ پاس گل به ثبت رسانده است. وینیسیوس فصل آخر خود را به طور قرضی در تاتنهام گذراند. اين بازیکن تنها ۹ بازی در لیگ جزیره برای اسپرز انجام داد، در حالی که تعداد بازی او در تمامی رقابت ها برای این باشگاه به ۲۲ بازی می رسد که در این میان، ۱۰ گل و ۳ پاس گل هم به ثبت رسانده است.

طبق گزارش نشریه ابولا، منچستر یونایتد استعدادیابان خود را به سوی مهاجم برزیلی روانه کرده است تا وی را تحت نظر بگیرند، زیرا اوله گونر سولشر، سرمربی سرخ پوشان اولدترافورد در نظر دارد این بازیکن را طی چند هفته آتی به خدمت بگیرد.

طبق این گزارش، بایرن مونیخ و یوونتوس نیز نیم نگاهی به این بازیکن بنفیکا که هنوز سه سال از قراردادش در پرتغال باقی مانده است، دارند. کارلوس وینسینیوس در دقایق پایانی بازی بنفیکا با آروکا که منجر به پیروزی دو بر صفر این تیم شد، به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد، اما هنوز در دور مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده است.

9404