آنچلوتی: نقش وینیسیوس مهم است/ ایسکو بهترین بازیش را انجام داد

آنچلوتی: نقش وینیسیوس مهم است/ ایسکو بهترین بازیش را انجام داد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به تمجید از هافبک اسپانیایی‌ و مهاجم برزیلی اش پرداخت. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید که تیم تحت‌ هدایتش بامداد روز دوشنبه در هفته دوم لالیگای اسپانیا در خانه لوانته با تساوی سه بر سه متوقف شد، پس از این بازی به خبرنگاران رسانه ها گفت:

"بازی دیوانه‌ کننده‌ ای بود. پس از در کنترل داشتن بازی در نیمه اول و ارائه بازی خوب، در نیمه دوم دو امتیاز این بازی را از دست دادیم. توضیح این که چطور این اتفاق افتاد، سخت است اما باید در تمام طول بازی متمرکز بود." 

وی همچنین در خصوص هافبک اسپانیایی اش اظهار داشت:

"این شاید یکی از بهترین بازی‌ های ایسکو بود. به این دلیل هم او را از ترکیب بیرون کشیدم، چون می‌ خواستم بازیکن تازه نفس‌ تری را راهی میدان کنم. درباره تعویض گرت بیل هم هدفمان همین بود. ما باید در کارهای دفاعی بهتر باشیم."

سرمربی رئال مادرید همچنین در تمجید از مهاجم برزیلی اش که با ورودش به میدان در دقیقه 59 به جای ادن آزار تفاوت را رقم زد و با دو گلی که به ثمر رساند، یک امتیاز برای رئال مادرید به ارمغان آورد، تأکید کرد:

"وینیسیوس جونیور بازیکن بسیار با کیفیتی است. او باید گل‌ های زیادی بزند، چون بازیکن با کیفیتی است. وینیسیوس بازیکن مهمی برای ما محسوب می‌ شود."

9404