بازیکن تازه‌وارد تاتنهام: بی‌نظیر است که مسی می‌خواسته من را به بارسلونا ببرد

بازیکن تازه‌وارد تاتنهام: بی‌نظیر است که مسی می‌خواسته من را به بارسلونا ببرد

پایگاه خبری فوتبالی - خروج مسی از بارسلونا بدون تردید بمب خبری بزرگ تابستان بود. لئو پس از بیش از دو دهه از بارسا جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی ملحق شد. بارسا همه کار کرد تا مسی را راضی کند و دوست صمیمی او یعنی سرجیو آگوئرو را هم به خدمت گرفت. البته لئو از مدیران بارسا خواسته بود که هموطن دیگرش یعنی کریستین رومرو را هم در خط دفاعی بخرند.

به گزارش فوتبالی، رومرو که در این تابستان با 50 میلیون یورو از آتالانتا به تاتنهام پیوسته در مورد مسی صحبت کرد:" این که مسی من را گزینه مناسبی برای تبدیل شدن به هم تیمی خود می دانسته و می خواسته من را به بارسلونا ببرد، اتفاق بی نظیری است. تیمی که در پی اس جی ساخته شده جنون آمیز است. من از نحوه جدایی او از بارسلونا کمی ناراحت شدم چرا که فکر می کردم تا آخر عمرش در آن جا باشد. برایش آرزوی موفقیت دارم. شخصیت فوق العاده ایست و امیدوارم که در کنار همه آرژانتینی های دیگری که در آن جا هستند بتواند همه چیز ببرد."

مسی در کوپا آمریکا با کریستین رومرو آشنا شد و از مدیران بارسا خواسته بود تا او را برای تقویت تیمشان بخرند اما بارسا به علت مشکلات مالی موفق به این کار نشد. رومرو در ادامه بیان کرد:" از مسی و کل اعضای تیم ملی متشکرم. از اولین روز باعث شدند تا حس کنم که سالها در آن جا هستم. این چیزها سطح و کلاس یک گروه را نشان می دهند."

4125