پیولی: از تیمی که دارم راضیم/ نقش زلاتان برای ما تعیین کننده است

پیولی: از تیمی که دارم راضیم/ نقش زلاتان برای ما تعیین کننده است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی میلانی ها در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار تیمش مقابل سمپدوریا شرکت کرد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، میلان امشب از هفته نخست سری آ در فصل جدید 2022-2021 به میهمانی سمپدوریا خواهد رفت و استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در رابطه با سمپدوریا؟ 

"فکر می کنم باید بخصوص در زمانی که صاحب توپ هستیم خوب باشیم، تصمیم های درست بگیریم. سمپدوریا تیمی است که در انتقال بازی خطرناک است و باید مراقب باشیم."

سیستم 2-4-4 جایگزینی برای 1-3-2-4؟

"بازی های پیش فصل تابستانی به ما کمک کرد تا وضعیت های تاکتیکی دیگری را نیز امتحان کنیم. هر چند که ما سال گذشته با دو مهاجم نیز بازی کرده بودیم. باید ثابت کنیم که اصول یاد گرفته شده در طول تابستان را به خوبی یاد گرفته ایم."

لیائو و تونالی؟ 

"هم من و هم باشگاه به تونالی و لیائو ایمان داریم. به نظرم بسیار پیشرفت کرده اند و قوی تر شده اند. از آن ها انتظار زیادی دارم."

خریدهای انجام شده؟ 

"از بازیکنانی که وارد میلان شده اند بسیار خوشحال و راضی هستم. آن ها بازیکنانی هستند که پیروز شده اند، کسانی که معنای پیروزی را می دانند و این که چطور یک حرفه ای کامل باشند."

قوی ترین میلان چند ساله اخیر؟

"بله این طور فکر می کنم که بازیکنانم نقاط ضعفشان را بهتر کرده اند. تونالی و رافا را بسیار بالغ تر و قوی تر دیدم. ما هنوز کسی مثل ابراهیموویچ و کسیه را کم داریم که به دلیل مصدومیت هنوز در دسترس نیستند. فلورنزی دیروز رسیده و بن ناصر هم هنوز کمی از شرایط بازی دور است."

آخرین وضعیت ابراهیموویچ؟ 

"به لحاظ فیزیکی او بهتر است و حتی اگر هنوز با تیم کار نکرده باشد. هفته آینده بسیار برای او مهم است که ببینیم آیا بعد از وقفه بازی های ملی در دسترس خواهد بود و به تیم اضافه می شود. یا خیر. زلاتان همیشه رهبر کاریزماتیک و فنی ماست و بازیکن تعیین کننده ای برای تیم محسوب می شود. او بی صبرانه در انتظار تمرین با هم تیمی هایش است."

درخشش چالهان همراه اینتر؟ 

"ما به دنبال هافبکی مشابه نیستیم اما می خواهیم تیم پیشرفت کند. اگر فرصتی وجود داشته باشد، باشگاه هر کاری بتواند انجام می دهد."

خطر پایان نقل و انتقالات بدون جذب یک هافبک هجومی؟

"فکر می کنم قضاوت ها فقط در 31 آگوست می تواند به درستی انجام شود. من روی بازی امشب تمرکز کرده ام."

9404