شمارش معکوس برای آخرین خرید تابستانی پی‌اس‌جی؛ بمب بعدی در راه است

شمارش معکوس برای آخرین خرید تابستانی پی‌اس‌جی؛ بمب بعدی در راه است

پایگاه خبری فوتبالی - اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، ادواردو کاماوینگا از رن جدا می شود و قبل از اتمام نقل و انتقالات تابستانی به پی اس جی ملحق می شود.

به گزارش فوتبالی، نشریه اکیپ گزارش داده است که کاماوینگا که دیروز در بازی رن و نانت به میدان رفت، با هم تیمی هایش وداع کرده و آماده حضور در پاریس می شود. پی اس جی در نظر دارد که برای خرید این هافبک 30 میلیون یورو بپردازد. در حقیقت رن برای فروش کاماوینگا در تابستان قبلی 100 میلیون یورو خواسته بود اما با توجه به این که ادواردو در تابستان بعدی به بازیکن آزاد تبدیل می شود، رن چاره ای به جز فروختنش با 30 میلیون یورو در روزهای آینده ندارد. کاماوینگا که با پیشنهاد تمدید با رن مخالفت کرده در ماه های اخیر به شدت افت کرده و به بازیکنی نیمکت نشین در رن تبدیل شده و حتی از لیست تیم ملی فرانسه هم خط خورده است.

ادواردو کاماوینگا به رن اعلام کرده است که قصد پیوستن به پی اس جی را دارد. او حس می کند که با حضور در پی اس جی و درخشش در این تیم می تواند به تیم ملی فرانسه برگردد و به رویایش در مورد حضور در جام جهانی قطر برسد. پی اس جی پیشنهاد رسمی خود را به دست رن رسانده است و باید دید که قبل از اتمام نقل و انتقالات تابستانی چه اتفاقاتی در پیش خواهد بود.

4125