عکس؛ کبودی بدن بازیکنان مارسی پس از حمله هواداران افراطی نیس

عکس؛ کبودی بدن بازیکنان مارسی پس از حمله هواداران افراطی نیس

پایگاه خبری فوتبالی - لوان پرز و ماتئو گندوزی با کبودی روی بدنشان از زمین خارج شدند چرا که هواداران افراطی نیس شب گذشته وارد زمین شدند و بازیکنان مارسی را کتک زدند.

به گزارش فوتبالی، بازی نیس و مارسی بعد از آن که هواداران تیم میزبان در نیمه دوم به سمت دیمیتری پایت بطری پرت کردند، دچار هرج و مرج شد.بازیکن سابق وستهام با خشم واکنش نشان داد و بطری را به سمت تماشاگران پرت کرد. بعد از آن هواداران نیس وارد زمین شدند تا بازیکنان مارسی را کتک بزنند.  پرز و گندوزی تصاویری از کبودی روی بدنشان منتشر کرده اند. بدن پایت نیز به خاطر بطری که از جانب یک هوادار به سمت بدنش پرتاب شده بود، کبود شد.

نیس در مقابل مارسی با نتیجه یک بر صفر در زمان این اتفاقات پیش بود اما بازی در دقیقه 76 نیمه کاره ماند چرا که مارسی حاضر به ادامه بازی نشد. بر اساس قوانین تیم نیس باید با نتیجه سه بر صفر برنده اعلام شود چرا که مارسی از حضور در ادامه بازی انصراف داده اما گفته می شود که مارسی در مقابل این حکم واکنش خواهد داد و خواستار لغو آن خواهد شد. پابلو لونگوریا مدیر مارسی در مورد اتفاقات بازی با نیس گفت:" باید در فوتبال فرانسه تغییر ایجاد کنیم. داور حامی ما بود. امنیت ما تامین نشده بود. نظر داور این بود که بازی لغو شود اما سازمان لیگ خواستار ادامه بازی شد. این برای ما قابل قبول نیست."

4125