علیزاده: در گل‌گهر خبری از این پول‌ها نبود

علیزاده: در گل‌گهر خبری از این پول‌ها نبود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک دفاعی گل گهر به تمام پیشنهاداتش پاسخ منفی داد تا در نهایت در این فصل هم شاگرد امیر قلعه‌نویی باقی بماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، علیرضا علیزاده هافبک‌دفاعی گهر در پایان لیگ هم از استقلال پیشنهاد داشت و هم پرسپولیس اما در نهایت قراردادش را  با تیم سابقش تمدید کرد وی در خصوص این که گفته می شد احتمال دارد به استقلال برود گفت: سالی که گذشت از لحاظ فوتبالی و فنی خیلی خوب بود و اینکه طبیعتاً پیشنهاداتی هم بود و در نیم فصل باشگاه استقلال  لطف داشت و پیشنهاداتی هم دادند ولی در آخر فصل از استقلال پیشنهاد نداشتم.

او در مورد بحث احتمال حضورش در پرسپولیس ادامه داد: با باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی شده  و این موضوع طبیعی بود چون سال گذشته تیم ما واقعاً خوب کار کرد و تمام بازیکنان مان پیشنهاداتی داشتند ولی این انتقال صورت نگرفت و در گل‌گهر ماندنی شدم.

بازیکن گل گهر در پاسخ به این سوال که چه شد در نهایت تصمیم به تمدید گرفت اضافه کرد:  من باشگاه گل‌گهر را همانند خانه ام می دانم  چون مدیریت باشگاه و کادر فنی آن قدر خوب هستند که هر کس دیگری در ایران شاید دوست داشته باشد که با این باشگاه کار کند چون باشگاه تمام امکانات را در اختیار بازیکنان می‌گذارد و آرامش خیلی خوبی هم وجود دارد و این شرایط برای یک فوتبالیست می‌تواند خیلی ایده‌آل باشد.

وی در مورد اینکه برخی از تیم‌های دیگر می‌گویند گل گهر  خیلی پول خرج می‌کند و بهترین بازیکنان لیگ را جذب کرده نظرش را اینگونه بیان کرد: به هیچ عنوان اینگونه نیست و ارقامی که مثل ۱۳ و ۱۴ میلیارد می گویند به هیچ عنوان صحت ندارد و تا جایی که من دیدم از این خبرها در گهر نیست. اگر قرار بود باشگاه چنین مبالغی را پرداخت کند به ۲,۳ بازیکن فصل گذشته مان میداد.من هم از قرارداد چند نفر از دوستانم خبر دارند و هم قرار دادی که خودم بستم فاصله خیلی زیادی با ارقامی که اعلام می‌کنند دارد و بعضی ها نیز برای بازارگرمی این حرف‌ها را می‌زنند.

علیزاده در پایان در مورد اینکه با تیمی که بستند می توانند سال آینده سهمیه بگیرند یا خیر افزود: سال گذشته نمی‌توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم و واقعا هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی همه دیدند که بدشانسی آوردیم. می توانستیم جزو۳,۴ تیم اول لیگ بشویم ولی یک سری اتفاقات دست به دست هم داد و باعث شد نتوانیم سهمیه بگیریم ولی سال آینده ۱۰۰ درصد برای کسب سهمیه جلو می رویم و چیزی که همه از امیر قلعه‌نویی توقع دارند غیر از این هم نیست. همه می دانند امیرخان به رده سوم هم قانع نیست امیدوارم که امسال اتفاقات خوبی را رقم بزنیم زیرا به دلیل عملکرد سال گذشته مان توقعات از گل‌گهر بالا رفته است.

7474