آلگری: با سنجش شرایط بازیکنان، به رونالدو گفتم که روی نیمکت بنشیند

آلگری: با سنجش شرایط بازیکنان، به رونالدو گفتم که روی نیمکت بنشیند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی یوونتوس پس از تساوی دیشب تیمش مقابل اودینزه در زمین حریف گفت که بازیکنانش در طول بازی دچار اشتباهات زیادی شدند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس در پایان دیدار این تیم با اودینزه که به تساوی دو بر دو انجامید، با خبرنگاران صحبت هایی مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

"خوب بازی کردیم اما متاسفانه فوتبال همین است؛ در طول یک بازی هرازگاهی اتفاقات غیر منتظره ای می افتد. در نیمه دوم می بایست کنترل بهتری بر بازی می داشتیم و باید یاد بگیریم که زمانی که با اتفاقات غیر منتظره روبرو می شویم سریع خود را مدیریت کنیم و به بازی برگردیم. خب خوشبختانه این مسأله در روز نخست روی داد و برای ما درسی شد تا به این مسأله بیشتر توجه کنیم و برای هفته های بعد کار کنیم تا مشکل نداشته باشیم."

"لوکاتلی هم می تواند در نقش هافبک و هم بازیساز به ویژه زمانی که دو هافبک در کناره ها بازی می کنند، حضور بیشتر و مدیریت بیشتری داشته باشد؛ اما او در شرایط ایده آل نیست. رمزی خوب بازی کرد. در مجموع بازیکنان خوب بازی کردند اما تنها چیزی که در فوتبال مهم است، نتیجه است و رسیدن به برتری. ما باید مدیریت خود را تقویت کنیم و بالغ تر شویم و در عملکردمان دقت بیشتری داشته باشیم."

"خیلی زیاد اشتباه کردیم. در زمان مهم باید از خود دفاع کنیم و اگر خیلی خسته هستیم، نباید ریسک کنیم. اشتباهات زیادی در این بخش وجود داشت."

"بارتزالی را در کنارم و در کادر فنی می خواستم اما او تمایل زیادی نداشت و حالا پادوین را داریم که بسیار خوب کار می کند." 

"با دیدن و سنجیدن شرایط همه بازیکنان و همه مسائل به رونالدو گفتم که به نیمکت برود و همانند سایرین در دسترس باشد. او همچنان در موقعی که به زمین رفت گل زد اما در سانتی مترها آفساید گرفته و گل پذیرفته نشد. مطمئنا این مسائل فنی نبود؛ ما باید بازی و لحظات را مدیریت کنیم. رونالدو نیز باید درک کند که همه گزینه ها را باید بررسی کنم و البته نحوه تعویض پنج بازیکن چیزی است که برای من جدید است و برای اولین بار خودم را در این شرایط دیدم."

"ما در ضد حملات خوب بودیم و کنترل بازی را نیز در اختیار داشتیم. در شروع مجددها نیز همین طور."

"شزنی سنگربان بزرگی است و باید بداند که ضربه زدن به توپ گاهی اوقات خجالت آور نیست."

9404