یورگن کلوپ: هالند بازیکن بسیار باکیفیتی است

یورگن کلوپ: هالند بازیکن بسیار باکیفیتی است

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند پرداخت و اعلام کرد که یکی از بزرگ‌ترین طرفداران اوست.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند فصل را بسیار خیلی خوب آغاز کرد. او در دیدار اول زنبورها مقابل اینتراخت فرانکفورت موفق شد دو گل بزند و دو پاس گل برای هم تیمی‌هایش فراهم کند، اما در دیدار دوم مقابل فرایبورگ کم فروغ ظاهر شد. هالند از زمان حضورش در وستفالن موفق شده دو شصت و سه بازی، شصت و دو گل به ثمر برساند و توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کند. رئال مادرید، منچسترسیتی، منچستریونایتد و بایرن مونیخ به شدت او را زیر نظر گرفته‌اند. 

به نقل از سایت گل، در این میان یورگن کلوپ نتوانست علاقه خود را به هالند مخفی کند. او در این باره به بیلد گفت: "هالند بازیکنی است که استعداد خارق العاده‌ای دارد. دیر یا زود باشگاه‌های بزرگ برای جذب او صف خواهند کشید. نمی‌دانم این موضوع در سال بعد رخ خواهد داد یا نه، اما دورتموند باید برای نگه داشتن او تلاش کند. او بازیکن بسیار جالبی است. انرژی خوبی به زمین وارد می‌کند. به نظرم خیلی راحت می‌تواند در هر تیمی و در هر لیگی جا بیفتد."

4416