توخل: حضور لوکاکو می‌تواند برای ورنر بسیار مفید باشد

توخل: حضور لوکاکو می‌تواند برای ورنر بسیار مفید باشد

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی مدعی است که توانایی‌های روملو لوکاکو ستاره بلژیکی می‌تواند به تیمو ورنر کمک کند تا او هم در فاز تهاجمی بهتر شود. 

به گزارش فوتبالی، پس از 10 سال روملو لوکاکو با مبلغ 130 میلیون یورو به چلسی بازگشت. لوکاکو فصل بسیار درخشانی را با اینتر سپری کرد و موفق شد به همراه نراتزوری قهرمانی سری آ ایتالیا شود. او یکی از ارکان اصلی تیم آنتونیو کونته در فتح اسکودتو بود و حالا به لیگ برتر آمده تا خاطرات ناخوشایند قدیم را پاک کند. 

به نقل از سایت گل، رقیب لوکاکو در خط حمله تیمو ورنر می‌باشد که هنوز خیلی خوب نتوانسته نظر مساعد هواداران چلسی را به خود جلب کند. توخل پیش از بازی مقابل آرسنال در این باره گفت: "واقعا ایمان دارم که حضور روملو می‌تواند کمک بزرگی برای ورنر باشد. روملو در مرکز توجهات خط حمله قرار دارد و می‌تواند برای تیمو ورنر فضاسازی کند. با این وضعیت، تیمو می‌تواند کمی متمایل به کناره‌ها بازی کند و در فصل گذشته نیز همین کار را انجام داد. بازی کردن کنار روملو، به تیمو آزادی عمل بیشتری خواهد داد و او می‌تواند فضای بیشتری در اختیار داشته باشد. از هر نظر فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که حضور لوکاکو یک نوع بروزرسانی برای تیمو ورنر است."

4416