لیگ برتر انگلیس؛ توقف شیاطین سرخ و پیروزی تاتنهام در هفته دوم

لیگ برتر انگلیس؛ توقف شیاطین سرخ و پیروزی تاتنهام در هفته دوم

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد نتوانست در خانه ساوتهمپتون به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 دست پیدا کند، اما تاتنهام موفق شد در زمین ولورهمپتون به پیروزی خفیف 1-0 برسد. 

به گزارش فوتبالی، هفته دوم لیگ برتر انگلیس امروز از ساعت 17:30 با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین آن، منچستریونایتد در ورزشگاه سنت مری مهمان ساوتهمپتون بود. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌رفتند که شاگردان سولشر در هفته اول به پیروزی 5-1 برابر لیدز رسیدند، اما ساوتهمپتون در برابر اورتون با نتیجه 3-1 شکست خورده بود. 

در این دیدار ساوتهمپتون بازی را بهتر آغاز کرد، اما در ادامه منچستریونایتد نبض بازی را در دست گرفت و چند حمله خطرناک روی دروازه میزبان طراحی کرد. اما در دقیقه 30، فرد هافبک منچستریونایتد به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نیمه اول با پیروزی 1-0 ساوتهمپتون به پایان برسد. 

در نیمه دوم منچستریونایتد توانست در دقیقه 55 با ضربه میسون گرینوود گل تساوی را به ثمر برساند. بعد از منچستریونایتد چند شانس دیگر هم داشت، اما استفاده نکرد. از دقیقه 70 به بعد ساوتهمپتون می‌توانست دروازه دخیا را باز کند، اما شاگردان هازنوتل از فرصت‌ها بهره‌ای نبردند تا این دیدار با تساوی 1-1 به پایان برسد. 

در دیگر دیدار نیز تاتنهام موفق شد با گلی که دله الی در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، به پیروزی برسد و شش امتیازی شود. 

4416