پورموسوی: با اهدای پیراهن، مشکل نفت آبادان حل نمی‌شود / زمان تسویه حساب شخصی نیست

پورموسوی: با اهدای پیراهن، مشکل نفت آبادان حل نمی‌شود / زمان تسویه حساب شخصی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نسبت به بلاتکلیفی این تیم ابراز نگرانی کرد و گفت: یک هفته از استعفای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت گذشته پس چرا کسی پاسخگو نیست، اکنون زمان تسویه حساب های شخصی نیست.

به گزارش فوتبالی، سیداکبر پورموسوی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام درخصوص وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان نوشت:

"متاسفانه روزهایی که اکثر باشگاه‌ها در حال جذب بازیکن و تقویت تیم‌های خود هستند، دوباره شاهد فرصت سوزی و بلاتکلیفی در باشگاه صنعت نفت هستیم. هرچند دوستان در تلاش هستند تا مشکلات باشگاه را برطرف کنند ولی مطمئنا دارند راه را اشتباه می روند و گمان می کنند با اهدای پیراهن مشکل باشگاه و تیم حل می شود، در صورتی که اگر واقعا به دنبال رفع و برطرف کردن مشکلات به صورت دائمی هستند باید به دنبال اصلاح قانون باشند و اکنون وقت مناسبی است برای اصلاح قانون و اجازه ندهند این فرصت سوزی ها و بلاتکلیفی ها بیش از این به باشگاه و هوادارانش آسیب بزند.

تنها راه نجات تیم های نفتی فقط اصلاح ماده ۹۴ برنامه ششم توسعه خواهد بود و بس، دوستانی که سال‌ها به دنبال نجات صنعت نفت و تغییر مدیریت بودند کجا هستند. یک هفته از استعفای دسته جمعی اعضای محترم هیات مدیره باشگاه صنعت نفت گذشته پس چرا کسی پاسخگو نیست‌. بدانید هر کسی که باعث این تاخیرها و بلاتکلیفی ها است باید به مردم شریف آبادان و هواداران صنعت نفت پاسخگو باشد. اکنون زمان تسویه حساب های شخصی نیست!"

۴۱۵۴