معارفه مهاجم سابق بارسلونا در تیم ژاپنی با تماس تصویری!

معارفه مهاجم سابق بارسلونا در تیم ژاپنی با تماس تصویری!

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه بویان کرکیچ به عنوان بازیکن جدید تیم ویسل کوبه در لیگ ژاپن معارفه می شود.

به گزارش فوتبالی، بویان در حالی معارفه شد که خودش در مراسم حضور نداشت و باشگاه ویسل کوبه با او تماس تصویری برقرار کرد و پیراهن شماره 9 خود را در کنار وی قرار داد تا یکی از عجیب ترین معارفه های ممکن را شاهد باشیم. مشخص نیست که دلیل غیبت بویان در این مراسم چه بوده است.

بویان که در آکادمی بارسلونا رشد کرده گفت:" در یک ماه اخیر پیشنهادهای مختلفی از اروپا و آمریکا داشتم اما وقتی ویسل کوبه به من ابراز تمایل کرد، حس کردم که این بهترین گزینه برای ادامه دوران فوتبالم از نظر حرفه ای و شخصی است. انگیزه بالایی برای این چالش دارم و به نظرم رقابت فوتبالی در هر لیگ و هر کشور مشکل است و می توان در هر جایی بازی کرد و قطعا من هم جای خود را پیدا خواهم کرد."

ژاپن هفتمین کشوری است که  بازیکن اسپانیایی در ان بازی خواهد کرد و در تیم جدیدش با اینیستا هم تیمی می شود. بویان گفت:" آندرس دوست من است. در سالهای آغازین دوران فوتبالم در بارسلونا یکی از بهترین همراهان برای من در رختکن بود. در کنار ستارگان بزرگی بازی کردم و شاید اینیستا انسانی ترین برخورد را با من داشت.  آندرس یکی از بهترین هم تیمی هایی است که داشته ام ، یکی از بهترین بازیکنانی است که در کنارش بازی کرده ام و برای این که دوباره کنارش بازی کنم، هیجان زده هستم."
4125